עסקים רבים מחזיקים שירותי מענה אנושי אשר מטפלים בפניות הלקוחות
אחד מהנדבכים החשובים ביותר בניהול עסק מצליח הינו שמירה על קשרי לקוחות ומענה על כל טענה ובעיה שצצה להם. קשרים אלו מסייעים לנו לא רק לשפר את דעת הלקוחות על החברה, אלא גם ללמוד מטעויות שחוזרות על עצמן לאורך זמן ולהשתפר. אחת השיטות הטובות ביותר לשמירה על קשר זה הינה החזקת מערך מענה אנושי לעסקים.
ישנם יתרונות רבים למענה אנושי לעסקים
- קשר אישי: שירות מענה אנושי לעסקים הינו הדרך הטובה ביותר לשמור על הקשר עם הלקוחות אישי ונטול מתווכים, כאשר חלופות כגון פניות במייל או מענה אוטומטי אינן נותנות את אותה התחושה ללקוח שפנייתו חשובה בדומה לתחושה המתקבלת ממענה אנושי.
- גמישות: שימוש בשיטות מענה אוטומטיות אינו גמיש כלל, ובדרך כלל דורש מהלקוח לפנות רק בתבניות מסוימות. השיחה עם אדם במענה אנושי מאפשרת גמישות רבה וטיפול טוב ויעיל יותר בבעיות שעלולות לצוץ עבור הלקוח.
- מהירות: היות ופניה למענה אנושי הינה פניה ללא מתווכים, אשר מתאפיינת בגמישות רבה ויכולות התמודדות טובות יותר עם בעיות שונות, כלל התהליך הופך להיות מהיר הרבה יותר מזה המתקיים בשיטות שונות. פתירה מהירה של בעיות הלקוח חשובה לשם שמירה על שביעות רצונו, וזהו יתרון משמעותי במענה אנושי לעסקים.
ניתן לראות כי ישנם יתרונות רבים למענה אנושי אשר יכולים להיות רלוונטיים לכל עסק
בכל עסק המערב קשר עם הלקוחות ניתן להרוויח רבות ממענה אנושי לעסקים. מענה שכזה מסייע לנו ללמוד ולהשתפר כעסק וחברה, וכן מאפשר לנו לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלנו, לטפל בבעיות שלהם במהרה וכך בעצם לשמר אותם לאורך זמן, דבר שהופך מענה בצורה זו לכדאי גם עבורנו וגם עבור הלקוחות.